Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 May 2024 13:04:10 +0300

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/05341 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Kõrveküla alevik, 3 Jõhvi-Tartu-Valga 
tee L1// Kõrve tänav L7// Sopaku tn 1// 2// 3// 4// 5, Tartu maakond, Tartu 
vald, Kõrveküla alevik, 3 Jõhvi-Tartu-Valga tee L1// Kõrve tänav L7// Sopaku 
tn 1// 2// 3// 5, Tartu maakond, Tartu vald, Kõrveküla alevik, Kõrve tänav// 
Sopaku tn 1// 2// 3// 5 (Veetorustik, Reoveekanalisatsioonitorustik, 
Sademeveekanalisatsioonitorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Saadan kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26998422>  (menetlus nr: 
429511), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (KADRI TATTAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister